PONIŻEJ ZNAJDZIESZ LISTĘ OGŁOSZEŃ O PRACĘ
Informacje o prowadzonych naborach
16.10.2025 - Główny Księgowy Straży Miejskiej w Kielcach (do dnia 29.10.2025 r.)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne (formalne):
-
obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
-
posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
Kwalifikacje zawodowe:
-
ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
-
ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
-
jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
-
posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie (z dopiskiem nr ref. 16/2025), w sekretariacie Straży Miejskiej, w godzinach 7.30-15.30, lub przesłać pocztą do dnia 29.10.2025 roku (decyduje data wpływu do Straży Miejskiej), na adres: Straż Miejska w Kielcach, ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce.

